October 14, 2009

Fehmi Koru ile gulelim eglenelim

Taha Kivanc rumuzuyla Oray Egin'e sallamis bizim kolonya kokulu.


Oncelikle irdeleyelim. Neden kolonya kokulu? Anlami ne? Anlami cok basit, kendini oldugunun disinda gostermeye calisan bir kisinin lakabi bu. Nereden nereye!

Ama, benim en cok komigime giden ne biliyor musunuz?

Fehmi Koru denen zat'i na'muhterem, kendisine kacak yali, rusvet, kul hakki yeme konusu soruldugunda, kose bucak Oray Egin'in israrli sorularindan kacmisti.

Aynen taptigi basbakan'i gibi, sut dokmus kediye donmustu yani. Ruh hali de tabii ki soyleydi: "Ne yapsam, ne etsem! Allah belalarini versin topunun. Ne yaptim yani, uc bes kisiyi araya sokarak, ben de bir yali sahibi olmak istedim. Ne ki bu. Her Musluman'in hakki, onune gelen firsati degerlendirmek. Benim yaptigim kul hakki yemek falan degil. Ben sadece kendi hakkimi aldim. Hem zaten kul hakki ne ki? Isini bilmeyen saftirik akilsiz cenahin yapamayacigini yapmak, elde edemeyecegini elde etmek ne zamandan beridir kul hakki yemek oluyor ki? Tovbe tovbe. Musluman adama, bu kutsal mevsimde kufur ettirecekler.

---FEHMI's SONG----
Ben Muslumanim, cunku Muslumanim,
Cebim kalin, cunku Muslumanim,
Yali neymis, arsa neymis,
Kondummu konarim,
Cunku ben Muslumanim,
Musluman Musluman,
Ben Muslumanim,
Fakirken de, zenginken de,
Arasini bosver,
Cunku ben Muslumanim"

Neyse.

Kendis o zaman da kolonya kokuluydu.

Ne oldu da, bir cevap icin aylarca bekledi. Ne oldu, kabiz oldu da tuvaletten mi cikamadi? Ama biz sebebini biliyoruz.

Onu da aciklayalim. Cunku istedigi kacagi kacakliktan cikarma operasyonunu tamamladi da ondan.

Adam oldurdukten sonra musluman olan bir hiristiyan'in kendisini gunahsiz gostermesi gibi bir sey yani.

Neyse.

Fehmi Koru ona buna bok atacagina, ciksin, Musluman gibi yaptiklarinin hesabini versin. Tabii imani varsa. Allah'tan korkuyorsa. Ve daha da ozeline Muslumansa ve Kuran'i Kerim'e inaniyorsa.

Eger bunlari yapamazsa...Kendisi daha cok kolonya kokulu diye anilir.

Degil mi sevgili FehmiTahaKoruKivanc....


No comments: